سعفان ورضا عبد العال وتقييم أداء لاعبي منتخب مصر في مباراة نيجيريا

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2022/01/10
  • سعفان ورضا عبد العال وتقييم أداء لاعبي منتخب مصر في مباراة نيجيريا




    حمل شاهد واتفرج ببلاش :
    bit.ly/3GCrZOW
    » Subscribe for more: bit.ly/2FQrK6g
    » Watch Full Episodes Free: bit.ly/3vY3SoN
    MBC MASR ON SOCIAL:
    ►Like MBC MASR on Facebook: bit.ly/3o0p76l
    ►Follow MBC MASR on Twitter: bit.ly/3bcQ0Pu
    ►Follow MBC MASR on Instagram: bit.ly/3vTyIig
    ► Subscribe MBC MASR on DAILYMOTION: bit.ly/3banGgI
    ►Subscribe MBC MASR on AR-cams: bit.ly/3hcZtKw
    © All Rights Reserved. MBC Group
    bit.ly/3xUZfxn
    Find MBC MASR trailers, full episode highlights, previews, promos, clips, and
    Digital exclusives here. bit.ly/3tyzXlj
  • ترفيه

تعليقات • 490

  • Blue
    Blue 13 أيام قبل +3

    يجيريا منتخب قوي جدا و جاء لاخذ الكاس و نحن العرب ربي معانا مع الرطوبة و رداءة الملاعب 🇩🇿🇲🇦🇹🇳🇪🇬

    • Fcgc Tuhcgf
      Fcgc Tuhcgf 13 أيام قبل +1

      نعم اخي منتخب نيجيريا قوي وانتم افارقه الرطوبه في افريقيا تبعكم مافي ظلم اتمنا تاهل نيجيريا🇳🇬 والسودان🇸🇩 والجزائر 🇩🇿 والمغرب🇲🇦 اخوكم من مملكة السعودية

  • nesrine Derbah
    nesrine Derbah 15 أيام قبل +67

    نيجيريا منتخب قوي جدا و جاء لاخذ الكاس و نحن العرب ربي معانا مع الرطوبة و رداءة الملاعب 🇩🇿🇲🇦🇹🇳🇪🇬

    • NOURADIN DJIDDI ADOUM
      NOURADIN DJIDDI ADOUM 13 أيام قبل

      @imad Fān شكرا لك

    • NOURADIN DJIDDI ADOUM
      NOURADIN DJIDDI ADOUM 13 أيام قبل

      @NBA ان شاء الله

    • Mohamed Salah
      Mohamed Salah 15 أيام قبل

      @mo sasa انا بكلم نفسي من امبارح هو كرشة ده جاي يكفر سيئاتنا ويروح؟؟ ولا ده عميل مزدوج مثلا انا مش لاقي تفسير بصراحة ده لو قاصد يخسر مش هيعمل كده

    • mo sasa
      mo sasa 15 أيام قبل +1

      رطوبة اي يسطا بطولة الجابون الملاعب كانت لا تصلح تلعب كرة ع الارض فيها ومع كوبر العقيم ب ٧ دفاع وصلنه نهائي باقل مجهود لزم العرب يكون ف روح ف اللعب وتنظيم منا لله كرشة مدرب يخليك تخرج عن شعورك

    • Mohamed Salah
      Mohamed Salah 15 أيام قبل

      رطوبة ايه وملعب ايه بس يا ريس ده مش منظر منتخب محترفين ولا حتي فرقة دوري مدارس انا ممكن اعيب ع الجو ولا الملعب لما اكون بلعب كورة ومش لاقي نتيجة احنا ملعبناش ومجنااااش اصلا

  • AMOKRANE MOURAD
    AMOKRANE MOURAD 15 أيام قبل +10

    نيجيريا بمستواها ولعبها اليوم ساتكون لها كلمتها في هده البطولة لكن ماهي إلا البداية و المنتخبات الكبيرة داىما مقبلاتها الأولى صعبة وماهي إلا البداية فقط والقادم أفضل

    • Mohamed Samy
      Mohamed Samy 14 أيام قبل

      😂😂

    • Mezo Ashraf
      Mezo Ashraf 15 أيام قبل +2

      احب اقولك اللي خلي نيجيريا تبان انها قوية اداء مصر كان وحش لكن لو لاعبت منتخب قوي هتطلع مش هتكمل

  • مراد باهي
    مراد باهي 15 أيام قبل +37

    خيرها فغيرها....ان شاء الله فالمقابلتين القادمتين يفوز منتخب مصر ...بالتوفيق اخوكم من المغرب🇲🇦

    • Mohamed Ezzet
      Mohamed Ezzet 15 أيام قبل

      @Nasr alden Soliman هههههههههه جدا دا مصري ياعم 😂😂

    • Nasr alden Soliman
      Nasr alden Soliman 15 أيام قبل

      خيرها فى غيرها ومغربى دور على حوار تانى

  • المتحابون في الله
    المتحابون في الله 15 أيام قبل +117

    ✔️لو مفيش حد دعالك اليوم الدعوه دي 👈 من نصيبك روح الله يجبر بخاطرك ويرزقك بفرحه تدمع عينك من شده الفرح ويحققلك كل ما تتمناه وييسر أمرك يارب العالمين 🤲 انشر القرآن الكريم فهل من مشجع 🌳 من جبر خاطرا جبره الله 🙏بالله عليكم🙏

    • Noor Sanad
      Noor Sanad 14 أيام قبل

      اللهم امين يارب العالمين

    • We Indians
      We Indians 15 أيام قبل

      ar-cams.com/video/J5Fd_bREw_M/fydyw.html

    • Ahmed rezk Eldmaty
      Ahmed rezk Eldmaty 15 أيام قبل +1

      يارب

    • zakaria alioua
      zakaria alioua 15 أيام قبل +1

      اللهم آمين يارب

  • Deniz asigi
    Deniz asigi 15 أيام قبل +11

    في مصر ماتخافش من المنافس تخاف من الصحافة ..حاجة رهيبة ... بالتوفيق للمنتخب المصري الشقيق ... أخوكم من الجزائر

  • Hannachi Amer
    Hannachi Amer 15 أيام قبل +25

    خروج المدافع الايمن اظر بمنتخب مصر الشقيق وكيروش لا يفهم شئ في عقليه اللاعب المصري وصلاح كان غائب لانه لم في مركزه المعتاد وتنمني الافظل لمنتخب مصر الشقيق

    • محمد القاسم
      محمد القاسم 15 أيام قبل

      صلاح ده ابيض بالسرعه نيجيريا
      أسرع منه ولاحيعرف يجرى ولا يرقص
      خلى ليفربول يدوله الكره امام الشبكه
      غير كده لا يعرف يلمس الكره أصلا
      وكمان ده تايه فى الملعب
      ده بالذمة لعيب اوروبى

  • بقايا انسان
    بقايا انسان 15 أيام قبل +25

    المنتخب المصري بعيد عن مستواه الحقيقي وغير قادر على الذهاب بعيدا اذا لم تتغير طريقة اللعب
    محب للفراعنة

    • ahmed fahmy
      ahmed fahmy 15 أيام قبل

      مستوي دي كلمه ليها قيمه
      أما الواضح ومن فترة طوييييله جدا جدا أنها أقل من كدة بمءات المراحل

    • الجارح
      الجارح 15 أيام قبل

      انت مقتنع بصلاح نجم كوره قدم ولله منفوخ على الفاضى

    • ZIZO MUSIC
      ZIZO MUSIC 15 أيام قبل +2

      @الجارح ياعم اقعد بقا هو صلاح دا اي
      مهو مفيش ميتين ام منظومة يشتغل معاها
      هيعمل اي هو حد كان بيديلة الكورة اصلا ولا في حد عمل معاه وان تو ولا اي حاجة
      كلو كان ضايع وصلاح مش هيبقي مدافع وخط نص يعني دا في الاول ولاخر لاعيب واحد يعني
      نعاتب صلاح لما يبقي كلو جامد وحلو وهو الى مش شغال بس

    • الجارح
      الجارح 15 أيام قبل

      السبب صلاح معندوش وطنيه

  • امير الشباب محزم خاطف

    الف مبروك للمنتخب نيجيريا ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌💬💬💬✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔✔

  • Amir Haddad
    Amir Haddad 15 أيام قبل +3

    ليس منتخب مصر الذي كان سيء و انما نيجيريا كانت قوية جدا في أدائها اليوم . الايجابي في الامر وجود شبان لديهم امكانيات لاباس بها في المنتخب المصري مثل الظهير زيزو الذي اتعب الدفاع النيجيري و كذلك عبد المنعم. يجب اعطاء اكثر فرص لعب و سيأتي الاندماج و الانسجام هي قضية وقت و من وجهة نظري يجب على مصر اعتبار كاس افريقيا كتحضير للمنديال في قطر

  • Fethi Rebout
    Fethi Rebout 15 أيام قبل +14

    والله يا جماعة الامر لا يتعلق بالنتيجة ولكن الكارثة في الاداء ربما انتبه الكثيرون انه لايوجد اندفاع او ضغط او روح او رغبة في الانتصار من يوافقني الراي

    • Mustapha Ben
      Mustapha Ben 14 أيام قبل +1

      الطقس هو اللي خلا اللعب يكون بالشكل ده منتخبنا المغربي كمل الماتش بالعافيه والماتش كان ردئ المنتخب الجزائري كدلك مش ده مستواه شوف وش اللعيبه مخطوف ازاي زي ميكون مرضانين بالقلب

    • Na Ab
      Na Ab 15 أيام قبل

      بالظبط لا لعب و لا بناء لعبة و لا احتفاظ بالكرة و لا دفاع جيد
      حقيقة مستوى يصدم لان مصر في كرة القدم في أسوأ حالاتها تلعب احسن بكثير
      غريبة فعلا.
      حظ أوفر للفريق المصري في باقي المباريات

    • Hohira Sma
      Hohira Sma 15 أيام قبل

      صح بتحس اللاعبين فايتين مباراة ودية

  • Youssef Chahri
    Youssef Chahri 15 أيام قبل +3

    مصر ليست ضعيفة ولكن نيجيريا فريق مرعب أضن انها هي الحصان الأسود في هده البطولة لديهم لاعبين شباب يلعبون في أحسن الأندية نيجيريا تلعب على كأس إفريقيا تحياتي لإخواني المصريين من🇪🇬❤️🇲🇦

  • User Homme
    User Homme 15 أيام قبل +4

    مقدم الحصة فشخني ضحك نساني مرارة الخسارة 🤣

  • mustafa berr
    mustafa berr 15 أيام قبل +7

    مصر 🇪🇬 فريق كبير سيعوض ان شاء الله تعالى في المقابلات الجاية. اخوكم من الجزائر 🇩🇿

    • ابوزينب المصري
      ابوزينب المصري 11 أيام قبل

      @Rawan Hindy اكيدنتمنى التفوق لكل بلدنا العربيه ليس فقط بكره القدم بل فى مختلف المجالات تحياتى لك اخى الكريم

    • Rawan Hindy
      Rawan Hindy 11 أيام قبل +1

      نتمنى النهائي يكون عربي خالص بس في النهايه الاحسن هواللي يستحق
      وشكراً على زوقك

    • ابوزينب المصري
      ابوزينب المصري 14 أيام قبل

      نتمنى من الله أن تكون النهايات عربيه عربيه يا رب

  • CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

    في مصر ماتخافش من المنافس تخاف من الصحافة ..حاجة رهيبة ... بالتوفيق للمنتخب المصري الشقيق ... أخوكم من الجزائر

  • Sherehan حكاية بطل
    Sherehan حكاية بطل 15 أيام قبل +12

    رضا عبد العال دائما أرائه صحيحة

  • elbachari said elbachari
    elbachari said elbachari 15 أيام قبل +22

    شجعو منتخبكم باقي الماتشات مغربي معكم بتوفيق ءخوانا المصرين

    • Mohamed Hossam
      Mohamed Hossam 15 أيام قبل

      هذا المنتخب لا يمثلنا نحن متبريين منهم و اولهم صلاح

    • Bassam Zgeem
      Bassam Zgeem 15 أيام قبل +2

      يا برنس انا فرحت بهدف المغرب فرحه جميله جدا كل الي قاععدين علي القهوه فرحو وهللنا بهدف المغرب كان مصر بتلعب

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل +1

      @habak ahmed ايوة صح احنا مشفناش الفرحه من بعد الجيل الذهبى .كلهم كانوا لعيبه محليين و لكن كان عندهم حماس غير عادى بالرغم من أن المنتخبات الافريقيه وقتها كانت قويه جدا الا انهم باصرارهم و رغبتهم بالفوز حققوا الانتصارات

    • Eamd Elbeah
      Eamd Elbeah 15 أيام قبل +1

      @habak ahmed كلامك صحيح و الله

    • habak ahmed
      habak ahmed 15 أيام قبل +5

      يا اخى الكريم
      هذا فريق عار عار عار و لا يستحق ان يرتدى زى المنتخب الوطنى لان كل المصريين الان يقولون هذا ليس منتخب مصر هذا ليس منتخب مصر و لو فريق الزمالك او الاهلى المصريين كانوا قد لعبوا اليوم امام نيجيريا لكان الاداء افضل و النتيجة افضل اقول لك نادى و ليس منتخب و التقييم هو
      لا هجوم
      لا دفاع
      لا مراكز صحيحة لللاعبين
      لا تصويب
      لا انطلاقات من اطراف الملعب
      لا لياقة بدنية
      لا سرعات
      لا خطة واضحة
      لا انسجام بين اللاعبين
      النتيجة فريق مهلل سيخرج مبكرا من البطولة
      و رحم الله فريق مصر الذهبى فريق حسن شحاته و رفاقه و لك الله يا مصر
      و الامل الان معقود على الجزاءر و المغرب

  • Mohamed Redha
    Mohamed Redha 15 أيام قبل +1

    تتأهلوا نشالله 🇩🇿🇪🇬❤❤

    • WAHEED RABAH
      WAHEED RABAH 14 أيام قبل

      إن شاء الله تكتب هكذا

  • Abdelatif abdelo
    Abdelatif abdelo 15 أيام قبل +1

    مغربي مر من هنا . أولا نجيريا منتخب قوي جدا. ثانيا مصر مع هذه الهزيمة ستكون هزيمة جد مفيدة لها في قادم المباريات. و جد متيقن أنها ستعود بقوة و ستدخل تدريجيا في المنافسة . إنها مصر يا سادة سيدة إفريقيا العجوز التي تمرض و لا تموت 🇸🇾❤🇲🇦✌

  • stt
    stt 15 أيام قبل +2

    روح الفكاهة مش راح تغيب رغم الخسارة تحية للمصريين

  • Med Boutobba
    Med Boutobba 15 أيام قبل

    لماذا كل هذا الإحباط البطولة في بداياتها و الفريق المصري سيتأهل إن شاء الله و كما لاحظنا كل الفرق القوية وجدت صعوبة مع فرق أقل منها مستوى بكثير في أولى مبارياتها لان الكل لا يريد الضغط حتى يتجنب الاصابات و الكروت في بداية الدورة

  • بن محمد
    بن محمد 15 أيام قبل +7

    الحقيقة منتخب نيجيريا منتخب قويه جدا فيها لاعبين كبار جدا أكثرهم يلعبون في منتخبات الأوروبية

    • ahmed fahmy
      ahmed fahmy 15 أيام قبل

      حجج فارغه
      شغل مصري اصيل

  • Yass Here
    Yass Here 15 أيام قبل

    بالتوفيق لاخواننا العزاء في مصر بنقول ليهم خيرها في غيرها المقابلة التانية سنفوز مصر عليكم التحلي بالصبر القادم اجمل اخوكم من المغرب وبالمناسبة لقد لعبتك مع منتخب قوي وسريع وسيقول كلمته في هاته المسابقة وتدكرو كلامي

  • D
    D 15 أيام قبل

    بغض النظر ان اختيار المدرب خطأ بس فعلا امكانيات الجيل ده قليله قوي ماحنا غيرنا كذا مدرب و تقريباً الاداء كله شبه بعضه من بعد جيل حسن شحاته.
    لازم منظومه الكوره تبقي مظبوطه من الناشئين علشان نشوف جيل محترم

  • Arbi 00
    Arbi 00 15 أيام قبل

    مصر يبقا اقوى منتخب رغم الهزمة

  • Aaass Seqqnn
    Aaass Seqqnn 15 أيام قبل

    بصراحة بنلعب من غير صانع العاب ودة مولد مشكلة بعدم ربط الوسط بالهجوم وخطورة صلاح بيكون اخطر لما بيلعب بمكانة علي اليمين وحجازي بطي جدا وطبعا الكاميرون بلد غير موهل لاستضافة البطولة نتمني ان لعيبة المنتخب يلعبوا بحماس اكتر كابتن محمد منصور

  • sindyana sindyana
    sindyana sindyana 15 أيام قبل +20

    الكامرون لا تستحق تنظيم كأس إفريقيا مادام ليس لها ملاعب جاهزة للاعب

    • Hossam Mohammed Mohammed
      Hossam Mohammed Mohammed 15 أيام قبل

      @Ahmed Wahid بس الملاعب دى كات فى بطوله جميله جدا بس مابهتمش بالملاعب الا لما يصتضيف حد عشان يبنو نفسهم وعلى فكره الملعب فى نهائى دورى الابطال كان حلو مش وحش

    • Ahmed Wahid
      Ahmed Wahid 15 أيام قبل

      @Hossam Mohammed Mohammed ايوة شبه ملاعب الدوري الانجليزي كدة 🙂 فاكر ماتش الاهلي و الزمالك كان الملعب عامل ازاي حمامات سباحة 😂

    • الجارح
      الجارح 15 أيام قبل

      زى ايه متنفعش

    • Ahmed Wahid
      Ahmed Wahid 15 أيام قبل

      @Sarah Gasmi اه ما احنا لعبنا عليها و طلعنا ولا حققنا اي شئ كان معانا الارض و الجمهور العيب فينا مش في ملاعب افريقيا طول عمرها و المناخ دايما كدة

    • Hossam Mohammed Mohammed
      Hossam Mohammed Mohammed 15 أيام قبل +3

      @Ahmed Wahid ايوه ملاعب عالميه واليقول غير كدا مابيفهمش

  • فريد آل حامدي
    فريد آل حامدي 15 أيام قبل

    انا من تونس احب المنتخب المصري مدمر المنتخبات الإفريقية ولكن الآن مصر بعيدة عن المستوى القوي التي كانت عليه من قبل بالرغم من موجود ميسي العرب محمد صلاح
    يجب تغيير المدرب في الحال

  • ياسر علي
    ياسر علي 15 أيام قبل +7

    منتخبنا ماينفعش الا مع مدرب وطنى ليه ميخدش فرصه حسام حسن
    بنجيب مدربين اجانب وكلو عك

  • Mohamed Saad
    Mohamed Saad 15 أيام قبل +3

    اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد وبارك على محمد وعلى ال محمد كما باركت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد

  • موحمد موحمد
    موحمد موحمد 15 أيام قبل +1

    انا من البداية قلت بأن كيروش أخطأ بعدم ضم أفشة وطارق حامد وأحمد رفعت لييه يعني دا المنتخب وليس نادي محلي يجب أن نترك الخلافات على جنب

  • AMOKRANE MOURAD
    AMOKRANE MOURAD 15 أيام قبل

    لا تقلقوا المنتخب الجزائري والمنتخب المصري أنطلقتهم الحقيقية من المقابلة القادمة وأنا متأكد من كلامي وأقولها المنتخب الجزائري والمغربي والمصري ساتكون لهم كلمتهم لأنه لديهم مقومات المنتخبات الكبيرة التي تلعب على اللقب

  • Mina Nagy
    Mina Nagy 15 أيام قبل +1

    بصراحه يا كابتن رضا عندك حق الأداء انهرده تحس ان مفيش مدرب فعلا

  • Bassem Safwat
    Bassem Safwat 15 أيام قبل +1

    حمدي فتحي كان لوحده في نص الملعب
    النني اشارجي المرور هو السبب في الجون ... طول المطش بيحلق ويشاور
    الصراحة ارزاق وكرم ربنا انه يلعب في الارسنال بس هو امكانياته على اد فرقة في نص الدوري التركي

    • Ahmed Youssef
      Ahmed Youssef 15 أيام قبل +1

      وقاعد يجري ويهز في شعره كأنه كوافير

  • English Real gem
    English Real gem 15 أيام قبل

    أنا مغربي شاهدت المباراة وصراحة المدرب كيروش جاب لي الضغط والاعصاب، ليس المنتخب المصري القوي الذي نعرفه. ولو لم يكن الشناوي لكان المنتخب المصري خسر 3 ل 0 على الأقل. المنتخب قوي عندما كان يدربه أولاد بلده ، مدرب محلي وكذا بالنسبة للمنتخبات العربية مثال الجزائر مع بلماضي، المغرب مع الزاكي .... لماذا المدرب الأجنبي؟ دائما نفس الأخطاء.

  • la Magie Rose💘السحر الوردي

    هههه دمكم خفيف يا مصريين.. إن شاء الله القادم اجمل

  • Ahmed Regep
    Ahmed Regep 15 أيام قبل +14

    لاعبين كبار بدون مدرب 🇪🇬💔

  • Abderrahim Tamer
    Abderrahim Tamer 15 أيام قبل +1

    ان شاءالله القادم افضل مجرد تعتبر البدية نتمنى التوفيق لمنتخب مصر الشقيق الانتصار في المقابلة التانية والثالتة ان شاء الله تحية مغربية لشعب مصر الشقيق احبكم في الله

    • الجارح
      الجارح 15 أيام قبل +1

      ههههههههخخخخخ

  • justone
    justone 15 أيام قبل +17

    البرنامج هيوللللععععع 🔥

  • imad Fān
    imad Fān 15 أيام قبل +6

    يا اخي نيجيريا منتخب قوي ومرشح للقب أنت تتكلم بالعاطفة
    🇲🇦

    • Mouaz gamal
      Mouaz gamal 15 أيام قبل

      @زكرياء المغربي 🇲🇦 حقيقة

    • زكرياء المغربي 🇲🇦
      زكرياء المغربي 🇲🇦 15 أيام قبل +1

      @Mouaz gamal solaia wala Afcha

    • Mouaz gamal
      Mouaz gamal 15 أيام قبل +1

      منتخب فعلا قوى جدا بس منتخب مصر نقطة ضعفه خط الوسط اللى مقدرش يوقف ضغط منتخب نجيريا

  • Abdalhamid Lhsady
    Abdalhamid Lhsady 15 أيام قبل

    ماهوو مش معقول كدة
    كل مباراة نفس الخطه
    و نفس التقسيمه العالم كله
    حفظ أماكن لعيبة المنتخب المصري
    شكلنا بقاا وحش أوي

  • Fatah Belkaid
    Fatah Belkaid 15 أيام قبل

    مصر رغم خسارتها ستصل النهائي

  • ahmed fahmy
    ahmed fahmy 15 أيام قبل +2

    لازم نبطل كورة
    ونهتم بالرياضات الناجحه

  • Aljmey
    Aljmey 13 أيام قبل

    كيروش هدفه التاهل لكاس العالم مع مصر اعتقد تحضير المنتخب لاياتي صدفه او عشوائي ياتي بالعمل المنظم والتخطيط السليم اغلب مدربين منتخبات اوروبا الكبيرة والبرازيل والارجنتين مدتهم طويله مع منتخباتهم مما يساهم في الاستقرار الفني

  • احمد حسن
    احمد حسن 15 أيام قبل +12

    خوفت لينزل مروان حمدى😂

    • شمس الحق
      شمس الحق 15 أيام قبل

      والله كان نفسي ينزل مروان حمدي علشان بدني ينفع مع قوة نيجريا.. والحمدلله مانزلش عبدالله السعيد لأنه ماينفعش مع هذه السرعات الفائقه.

  • محسين رياحي
    محسين رياحي 15 أيام قبل +7

    سلم عليكم مصر كبير وحتبق كبير الله يحفضكم تحياتي من المغرب

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل

      تسلم و تسلم المغرب الشقيق .تحياتنا لك

    • Eamd Elbeah
      Eamd Elbeah 15 أيام قبل

      و يحفظ أهل المغرب الطيبين

  • El Jefe Jp
    El Jefe Jp 14 أيام قبل

    سعفان ❤️❤️❤️

  • Mohamed Mohamed
    Mohamed Mohamed 15 أيام قبل +1

    ياخى والله كرهت الكورة بسببهم كل مرة احاول اسقع دمى واقول اللى يفوز يفوز كفايا حرق دم مش عارف اطبق 😂

  • Carthaginian
    Carthaginian 15 أيام قبل

    للأسف الحقيقة لا يقبلها الكثيرين...بصراحة منتخب مصر الحالي إمكانياته متواضعة ومستوى لاعبيه محدود جدا فلا تنتظروا مردود أفضل من ذلك..لأن هذا هو المتوفر ولا لوم على المدرب..فماذا يفعل المدرب إذا عنده لاعبون ذات مستوى أقل من المتوسط

  • ahmed abd al baqi
    ahmed abd al baqi 15 أيام قبل +20

    البرنامج دا محتاج مذيع يستضيف رضا عبد العال وسعفان دا كضيوف مش هما التنين

    • Be Ko
      Be Ko 15 أيام قبل +2

      فعلا تحس انك بتتفرج علي ناس قاعدين علي الناصية وبيتكلمو

  • أخبار الدوري السعودي مع شريف نزيه

    الهلال يتعاقد مع لويز سواريز🔥 هل الصفقة تمت ⁉️ حلقة خاصة عن الخبر 👉،، .

  • Malouka Gerges
    Malouka Gerges 15 أيام قبل

    احنا بينضحك علينا واتبعنا وكلوا علينا سمسره جامده واشك ان الوزير يجهل موضوع السمسره فى عقود كيروش وفينجادا واهى من ضمن المصاريف النثريه

  • محمد خالد، فني متخصص تبريد

    والله انا كنت منكد من الماتش لما شفتكو غيرتو المود خالص😂😁😁😂

  • zo South
    zo South 15 أيام قبل

    يااخي المدرب ضعيف...لكن المادة الخام مفقودة...ونيجيريا كانت اقوى..

  • محموديوسف
    محموديوسف 15 أيام قبل +4

    ههههههه انتوالاتنين وقتعومع بعض هيكسرو الدنيا
    😀😀😀

  • Aziz Ouaki
    Aziz Ouaki 15 أيام قبل +1

    لا تخافو على المنتخب المصري سوف يمر الى الدور التاني وسوف يقول كلمته في المقابلات القادمة اخوكم من المغرب

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل +1

      انا بقول ربنا يسترها علينا لولا الشناوى كنا شيلنا أكثر من كده

  • Sultan Aladwan
    Sultan Aladwan 15 أيام قبل +1

    هاردلك لمنتخب مصر والخير بالقادم

  • هاشم محمد
    هاشم محمد 15 أيام قبل

    مدرب كبير فعلا وعندة 68 سنة وفقط

  • ANFIELD REDS
    ANFIELD REDS 15 أيام قبل +7

    لياقة بدنية عاليه للمنتخب النيجيري اللغز كان هنا.

    • ANFIELD REDS
      ANFIELD REDS 15 أيام قبل

      @M A
      نحن في 2022 كرة قدم القرن الواحد وعشرون ليس هناك لاعب له مكان على أرضية الميدان الصعود لي 10 لاعبين النزول لي 10 والدفاع لي 10.هل تعرف مامعنى الضغط العالي طول المبارة لاسترجاع الكرة بعد ضياعها في مدة لا تتجاوز 7 ثواني؟
      هاذي هي الكرة الحديثة التي يعرفها محمد صلاح في ليفربول.
      جزائري عابر من هنا.

    • M A
      M A 15 أيام قبل

      لانه كان بيلعب لوحده. سهله ومدرب منتخب مصر كان بيلعب لصالح نيجريا. كان بجرب يلاعب اللاعيبه في اماكن غير اماكنها. هههههه مدرب بطبخ

  • Michael 1
    Michael 1 15 أيام قبل

    ❗️بطوله افريقيا لكره القدم فقط ( للرجال ) وليست ( للعيال ) .. طبعا الخروج المبكر للفريق المصرى امر متوقع ومعروف والرجوع على الطائره الخاصه .. كأس عالم ايه الى مصر تروح فيه وليه وفين وعلشان ايه ،، الانسحاب اشرف للمصرين مع اقاله جميع الاعبين من المنتخب وتسريح اتحاد الكره المصرى وبقاء المدرب ( فقط ) ليحرق دم ام المصريين ويربيهم لانه قابض فلوس وله حقوق ماليه وله شرط جزائى كبير واغلاق مقر اتحاد الكوره ( مطلب شعبى ) ياريت يتم هذا ونحن فى شهر الثوره واحتفالات مصر ونقول :-
    ( الفريق لازم يرحل )
    يرحل يرحل يرحل يرحل
    كفايه عليهم كأس الدوره الرمضانية …

  • ابو بازل الشدادي
    ابو بازل الشدادي 15 أيام قبل +8

    اللهم صلي وسلم على نبينا محمد وعلا أله وأصحابه أجمعين عدد ماكان وعدد مايكون وعدد الحركات والسكون يارب العالمين

    • omar hmamou
      omar hmamou 15 أيام قبل

      لا اله إلا الله محمد رسول الله عليه افضل الصلاة والسلام وعلى ال بيته الكرام الطاهرين

  • ayham jaf
    ayham jaf 15 أيام قبل

    مصر دولة و منتخب اكبر بكثير من مدرب فاشل، رغم التعثر ان شاء الله النهائي مصر الجزائر

  • Ahmed Mo7amed
    Ahmed Mo7amed 15 أيام قبل

    😂😂😂😂بيحفظه جدول الضرب

  • Ahmed M.
    Ahmed M. 15 أيام قبل +3

    تحياتي للكابتن رضا عبد العال واللي عايز يموت بردو وبقولك أنت مش لوحدك😂

  • bhajji bhajji
    bhajji bhajji 15 أيام قبل

    المفروض صلاح يفرض وجوده ويناقش المدرب خاصة في الخانة اللي حيلعب فيها زي ماكان ميسي بسوي في برشلونة. دى الحج كرشة حيدمر مية مليون مصري . ربنا يستر وبس.

  • ّ🌿
    ّ🌿 14 أيام قبل

    اللهم صلِّ على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد، اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم إنك حميد مجيد

  • اسكندر يوس
    اسكندر يوس 15 أيام قبل +14

    انا من المغرب كلنا في المقهى كنا نشجع مصر الشقيقة و نتمنى التوفيق في المباريات القادمة لتكون الكاس عربية انشاء الله

    • Moaiad Tarek
      Moaiad Tarek 13 أيام قبل +1

      @محمود عمار 👏👌❤️

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل +2

      تسلم اخى الكريم

    • محمود عمار
      محمود عمار 15 أيام قبل +4

      @Okba Bendaas انت عديم الاخلاق والتربيه الراجل قال بيشجع مصر ايه المشكله فريق عربى وانا لما اقول يشجع المغرب وتونس والجزائر والسودان ابقى ببوس الايادى احترم نفسك واحترم بلدك واحترم غيرك وبلاش شغل الفتنه وقله الادب بدون داعى تحيه لكل الدول العربيه وبالتوفيق للجميع الكل على مسافة واحدة مننا

    • Okba Bendaas
      Okba Bendaas 15 أيام قبل +1

      تبوسو اليدين هههههه

  • الملخص الممتاز
    الملخص الممتاز 15 أيام قبل

    😂😂بتقاطع رضا عبد العال تقريبا بعد التحليل مسكوا في خناق بعض

  • قناة كنوز إسلامية

    ياعم رضا إحنا أجدع ناس تتكلم ولو كسبنا بنكسب برضا الوالدين

  • Magic Tech
    Magic Tech 15 أيام قبل

    لا عتاب علي المنتخب المصري اداء رجولي وعملوا كل حاجة في الكورة بس الحظ وحش اتمني يفضلوا علي هذا المستوي لاخر البطولة

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل

      انت كنت بتتفرج نفس الماتش إللى احنا شوفناه

    • حسام مطر
      حسام مطر 15 أيام قبل

      فين الرجوله في الآداء ضاعت غيرة المنتخب والحماس واللاعبين عاله ومنتج باله

  • Driss Grioui
    Driss Grioui 15 أيام قبل +6

    Me gusta Egypto es uno equipo grande si enferma y no muere.Todavia le queda dos partido para clasificarse a la segunda ronda .

  • الجارح
    الجارح 15 أيام قبل

    مسكين المدرب ولله لمه فازو على ليبيا طلع مدرب واحسن مدرب واليوم سعرو ٨جنى امالا صلاح المنفوخ سعرو كم ٣جنى

  • VIP fajd
    VIP fajd 15 أيام قبل +7

    إنشاء الله يارب أقسم بالله أتمنا النهائي بين المغرب ومصر الشقيقة بإدني الله راح نجتاز الدور الأول مصر والمغرب

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل

      نتمنى للمغرب الفوز بهذه الكأس اخى اما مصر البدايه غير مبشرة للاسف

    • Aziz Heliopolis
      Aziz Heliopolis 15 أيام قبل

      احلام سعيدة يا المروكي

    • Aziz Heliopolis
      Aziz Heliopolis 15 أيام قبل

      احلام سعيدة يا المروكي

  • E"ma'd_ O"md'a
    E"ma'd_ O"md'a 15 أيام قبل

    كلوب ف مؤتمر صحفي بيقول هنفتقد ماني وكيتا .. رد الصحفي قاله وصلاح؟ .. كلوب رد وقال صلاح ماتشين تلاته وهيجي 🤣🤣
    العالم كله كان بيتفرج علي الماتش منك لله ياكيروش 🤣

  • Amr Omar
    Amr Omar 15 أيام قبل

    كلامكم صح منورين والله العظيم❤️❤️👑👑🥇🥇👏👏👏👏

  • Maëva Haddad
    Maëva Haddad 15 أيام قبل +12

    ما قدروش يتكلمو عن صلاح 😁😀

    • Moaz Ashraf
      Moaz Ashraf 15 أيام قبل +1

      صلاح مش بيلعب في مكانه و مش معاه اللعيبه الي في مستوي ماني و فرمينيوا او المدرب الي بيقولوا تكتيك واضح

    • ahmed abd al baqi
      ahmed abd al baqi 15 أيام قبل +1

      سيبيك من دا كله ا نتي اسميك اي يا فرس ماويفا حداد . ماويفا دا اسم صابون سائل باين ولا اي؟

    • ahmed abd al baqi
      ahmed abd al baqi 15 أيام قبل +1

      معلومه صلاح في احصائيه غربيه ان نسبه 70 %من ماتشات ليفربول بيكون اقل لاعب في الفرقتين لمس الكوره طول الماتش .

    • Maëva Haddad
      Maëva Haddad 15 أيام قبل

      @ahmed abd al baqi
      انا قلت كده برضه بس معلش ماتش للنسيان

    • ahmed abd al baqi
      ahmed abd al baqi 15 أيام قبل +2

      👏🏼👏🏼

  • Koko Mko
    Koko Mko 15 أيام قبل +1

    صلاح مالعبش بشلن وعمرو مرموش لازم يمشي
    كده كده بنخسر

  • Bella Mami
    Bella Mami 15 أيام قبل

    الجزائر و مصر عليهم العين

  • Abdala Hasbo
    Abdala Hasbo 15 أيام قبل

    انا علي نفسي مش شايف في منتخب مصر واقول عليه لعيب وممكن يحترف برة في هذه البطولة احنا بتلعب كورة عشوائية حتي صلاح خايف علي نفسه من الإصابة مافيش روح ولا ثقة في النفس

  • nouna nouna
    nouna nouna 15 أيام قبل

    بداية مملة جدااا البطولة بطولة كأس العرب كانت جميلة التنظيم والبلد يلعب دور بطولة إفريقيا السابقة في مصر كذالك كانت جميلة وممتعة الله يستر على لي جاي كل التوفيق للمنتخب والمنتخبات العربية

  • جنة محمد
    جنة محمد 15 أيام قبل

    هههههه وربنا دمك زيك عسل هونت عليا الضغط

  • Ahmed Hossan
    Ahmed Hossan 15 أيام قبل +1

    المشكلة مش في المدرب المشكله في اللعيبة

    • Nour Hussien
      Nour Hussien 15 أيام قبل

      مفيش حماس عندهم

  • Wahya Simonn
    Wahya Simonn 14 أيام قبل

    و الله رح أطير من الفرحة لو جاني إشعار مشترك جديد ❤️✅

  • Mezzo Zezzo
    Mezzo Zezzo 13 أيام قبل

    ولا سكر ولا ضغط و لا شاى 😂😂😂

  • Hossam Sayed
    Hossam Sayed 15 أيام قبل +1

    كل للي طلعت بية من الماتش النهاردة لقطة فيلم ظرف طارق .. واحد مصري هيكون بيشجع ايه نيجيريا "D

  • Hocine Bekhouche
    Hocine Bekhouche 15 أيام قبل +2

    السلام عليكم. الفريق المصري الشقيق عنده عناصر ممتازة و لكن المشكل في المدرب الاجنبي. ياخوانا لازم مدرب مصري ليحس بالوطنية وبالامة والله حرام كما يقول المثل مايحس بالجمر الا لعافس عليه. المدرب الاجنبي لا يمكن أن يعوض المدرب من طينة البلد في الروح الوطنية.انشاء الله الفريقين الجزائري و المصري سيتداركون و تكون نتائج ممتازة .

    • Hocine Bekhouche
      Hocine Bekhouche 15 أيام قبل

      @Mahmoud Yousef ياخي انا اقصد وطني و عنده كفاءة، صحيح المدربين كثير زي ماجر كما قلت و رابح سعدان وغيرهم و لكن غير مسيطرين و معندهمش قرار.

    • Mahmoud Yousef
      Mahmoud Yousef 15 أيام قبل

      طب مهو حسام البدري كان وطني ورابح مأجر كان وطني

  • Samir Samir
    Samir Samir 15 أيام قبل +1

    اتلم تنتون على تنتن 😂 برنامج الضحك😂

  • Sherif ElSayed
    Sherif ElSayed 15 أيام قبل

    سعفان والله احنا في زمن ابن احبه

  • Shaimaa Hassan
    Shaimaa Hassan 15 أيام قبل

    لا ضغط ولا سكر ولا شاى😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Iss Azerty
    Iss Azerty 15 أيام قبل

    منتخب مصر دائما يبدأ متذبذب وبعد ذلك ينتفض ،، مغربي محب لمنتخب مصر ،، و إن شاء الله المغرب ومصر في النهائي

  • نبيل محمود
    نبيل محمود 15 أيام قبل

    والله دمنا اتحرق ورفعوا الضغط والسكر وحالنا بري بري وجوي جوي وكل حاجة على رأي الله يرحمه سمير غانم......

    • حسين الشواخ
      حسين الشواخ 15 أيام قبل +1

      هسا لازم تعرفو قيمة حسن شحاتة كيف كان يصنع المنتخب وحاربو. اعداء النجاح

    • حسين الشواخ
      حسين الشواخ 15 أيام قبل

      يرحم ايام حسن شحاتة

  • Mohamed Hossam
    Mohamed Hossam 15 أيام قبل

    غاب طارق حامد فغابت الروح عن المنتخب

  • محمد احمد
    محمد احمد 15 أيام قبل

    فقد الشغف اني اتفرج على المنتخب 😥😢

  • Abdellateef Mohmmed
    Abdellateef Mohmmed 15 أيام قبل +2

    صراحة ياكابتن رضا، سعفان خارب الدنيا. مكانك البريمو ارجوك

  • altraifi mohamed
    altraifi mohamed 15 أيام قبل

    في مبالغة في الانتقاد من المصريين للمدرب واللعيبة في النهايه مصر حتفوز علينا وعلى غينيا بيساو وتتاهل اما تحقيق مصر للقب البطولة ده ح يظهر مع المباريات لقدام مفترض المصريين يهدو شوية

  • Ossama kayjoli hollnda
    Ossama kayjoli hollnda 15 أيام قبل

    هردلك اخوتي مصرين 🇲🇦🇪🇬

  • محمود الطوبجى
    محمود الطوبجى 15 أيام قبل

    الراجل اللى اسمه كروش جعلنا حقل تجارب وبيفتي
    كورة ٠٠ المراكز مفركشة وصلاح رأس حربه ومصطفى يمين ٠٠ والله يسامحه النني ملوش لزمه
    ومولد وصاحبه غايب وأداء
    زفت وقطران ٠٠ والضغط والسكر موتوا الناس ٠٠ الله يسامح إتحاد الكورة ويخلف علينا خيرا منه ٠

  • دقيقة 90
    دقيقة 90 15 أيام قبل +4

    نيجيريا قوية ومنتخب مصري ضعييييف دون المستوى وصلاح بس التطبيييل المفروض منتخب نيجيريا يعطيكم 5-0 المهم هاردلك لمنتخب مصر 🇩🇿

    • omar service
      omar service 15 أيام قبل +2

      يا ريس هو لاعب واحد في في مصر اللي بيصنع الفارق وللاسف مضطهد ومستبعد من تمثيل المنتخب الوطني اما بقيه اللاعبين ومعاهم صلاح كلها شكل بعض بس احنا عندنا في مصر تلميع وتطبيل في الاعلام للاعبين لا تساوي شيءٍ شيكابالا فقط هو الاسطوره التاريخي لمصر

    • Nemo
      Nemo 15 أيام قبل +1

      احنا مش بيطبل لصلاح سابع افضل لاعب في عالم وبينافس ميسي وليفا علي جايزه ذا بيست كاافضل لاعب في عالم، خليك في الدكه بتاعك

    • Nemo
      Nemo 15 أيام قبل +1

      روح دور علي ابوك الفرنسي

    • 3 gamy
      3 gamy 15 أيام قبل +3

      انته بتضرب ووتلاقي عشان ماحدش يهينك

    • Mohamed Natey
      Mohamed Natey 15 أيام قبل +3

      روح نام حرقاااق معلش م انت اتعادلت مع منتخب اول مره يلعب امم افريقيا مش ناقصه تخلف وبعدين احنا عاوزين مدرب قوي وهخرسكم كلكم

  • Mariem Hadjou
    Mariem Hadjou 15 أيام قبل +1

    يوجد بعض الاشخاص من المغرب يعلقون باسم الجزائر بكل سوء على المنتخب المصري لإثارة الفتنة فاحذروهم يا مصريين

  • Mohamed Moner
    Mohamed Moner 15 أيام قبل

    يجب وجود رئيس اتحاد كورة فاجر